۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶

امام جمعه موقت اردستان:

مراقب باشیم جوانان فریب دشمن را نخورند

مراقب باشیم جوانان فریب دشمن را نخورند

اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: هوشیار باشیم و مراقبت کنیم جوانانمان فریب دشمن را نخورند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور صابری پیش از ظهر جمعه در مراسم عزاداری در بسیج امام علی علیه السلام اردستان اظهار داشت: عینیت بخشی به دین الهی وظیفه امام جامعه است به شرط اینکه مردم هم بخواهند و با دو روش دین خدا محقق پیدا می‌کند یکی با دعوت و دیگری با درخواست خود مردم که در دوران امامت حضرت علی علیه السلام عده‌ای نخواستند و عده‌ای هم رو گردان شدند.

وی افزود: مردم اگر حول محور ولایت تجمع قلوب داشته باشند حکومت عدل الهی محقق خواهد شد اما در زمان امام علی علیه السلام چند نفری نامه می‌نویسند و می‌گویند ما امام می‌خواهیم و این موضوع نشان می‌دهد که تجمع قلوبی وجود ندارد و این امر محقق پیدا نمی‌کند.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که گوششان به دشمن است و همچون امروز بعضی تحت تأثیر فضای مجازی دشمن قرار می‌گیرد این می‌شود که افرادی می‌گویند اربعین را مصادره نکنید اما به برکت جمهوری اسلامی اربعین جان گرفته و به برکت خون امام حسین این حرکت به راه خود ادامه می‌دهد اما جوان هیئتی بعضاً تحت تأثیر این فضای آلوده دشمن قرار می‌گیرند.

صابری تصریح کرد: تحریم‌های دشمن مخصوصاً دارویی سالیانه هزاران نفر را به کام مرگ می‌فرستند و اینها دلسوز ما شده‌اند و عده‌ای هم باور می‌کنند و تا این تفکر در جامعه باشد تحقق جامعه نوین که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره می‌کند را با کندی مواجه می‌کند اما با مقاومت به قله خواهند رسید و امام یارانی می‌خواهد که مقاومت کنند و بدرخشند.

وی بیان کرد: امام عصر ظهور می‌کند تا دیگر عاشورایی اتفاق نیفتد و اربعین راه رسیدن به قله است که باید خداوند به همه توفیق دهد تا در این راه حرکت کنند و هوشیار باشیم و مواظبت کنیم جوانانمان فریب دشمن را نخورند و امید است آن فضای اربعین را در کشور حفظ کنیم.

کد خبر 5886429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha